EEN JUBILEUMBOEK ALS KROONJUWEEL
Het jubileum van uw merk of organisatie is een mijlpaal. Een uniek verhaal dat erom vraagt om verteld te worden. En het mooiste medium daarvoor is en blijft een jubileumboek, als kroonjuweel van uw jubileumcampagne. Met een uitgekiende balans van een uniek concept of thema, een zorgvuldig afgewogen tekst- en beeldredactie en een onderscheidende vormgeving en productie (papier- en omslagkeuze, kleurgebruik, bijzondere afwerkingen). Dat heeft toch veel meer content power dan een balpen?

Uw jubileum is een feest. En dat feestgevoel laat www.jubileumboeken.nl terugkeren in uw jubileumboek. Wij zorgen voor een aansprekend thema en een vertaling daarvan naar mooie visuals, korte, krachtige copy en design, met als resultaat een prachtige uitgave waarmee u naar buiten kunt treden. In de verdere distributie en PR kunnen we overigens ook adviseren. Uitgeven is een vak apart, en dat vak verstaan we goed. We ontzorgen u in het hele traject en zo kunt u verder met datgene waar ú goed in bent.

Zie voor meer informatie: www.jubileumboeken.nl